torsdag 26 januari 2017

Portföljen 26/1 2017

Äntligen lönedag och dags att göra några köp. 

Hade länge funderat på att sälja Besquab och köpa Castellum istället, så nu är det gjort. 
Fyllde på i både Kinnevik och Castellum idag. 

Lite sugen på att fylla på även i H&M men har bestämt mig på att avvakta och se om priset kommer att komma ner ännu mer. Det blir några köp till senare under månaden. 

Portföljen ser ut såhär idag.  



Målet för 2017 är att ha 100 000 kr i aktieportföljen. 

På aktiefronten jobbar jag på med min utdelningskalendern. Bra ide av Utdelningsseglaren att skaffa en tycker jag. Originalet finns här

Annars är det mest jobb, bokslut och inventering av varulagret för min del. 

Kram, 


Mia

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Lycka till med målet 100.000 kr i år :)

    SvaraRadera
  2. Ser bra ut, Mia! Underbar blogg - kommer länka till den från min lilla anonymblogg också. Lycka till med målet. Den kommer jag följa!

    Mvh
    Aktievargen
    www.aktievargen.blogspot.se

    SvaraRadera