fredag 24 mars 2017

Long time no seen bloggen

Det har varit tuffa månader med bokslut och flytt av företaget, ryggskott som ville inte gå bort i en månad och massa grejer som bara samlats på varandra. 

Har hunnit i kapp en hel del denna vecka och känner att kanske nästa vecka kommer jag ha möjlighet att ha lite bättre kolla på vad som har ränt på aktiemarknaden. Ärligt sagt så har jag knappt hunnit kolla i Avanza appen vad som händer. 

Avslutar veckan med en härlig känsla att förra årets resultat på enskilda firman är fastställd och jag kan glädjas över ökning i resultat på närmare 900% jämfört med förra året. Har lyckats dra ner rejält på kostnader i firman så det är toppen. Omsättningen ökade med knappt 30% och jag känner mig nöjd över det. 

Nu ser jag framemot att göra lite sammanfattning över portföljen och planera månadens aktieköp. 

Trevlig helg, 


Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar